Silkeborg Datas Kundepanel er et forsøg på at inddrage dig og andre brugere ind i udviklingen af selvbetjeningsløsninger. Vi er i gang med at udvikle mobile HR-løsninger til det offentlige – til det vil vi meget gerne have din hjælp.

Derfor har vi etableret kundepanelet, så vi har mulighed for at høre din mening om de ting, vi er ved at udvikle. Kundepanelet er udformet som en blog, for at gøre afstanden mellem dig og os så nem og uformel som mulig. Ideen er, at vi lægger konkrete spørgsmål ud på bloggen, som du har mulighed for at kommentere.

Vi sætter stor pris på kommentarer og er glade for, at mange giver jeres mening til kende i vores indlæg:
  • Vi går ind for konstruktiv dialog og tager imod både ris og ros, men husk at holde den gode tone her på siden. Vi forbeholder os retten til at fjerne grove indlæg.
  • Husk at dette er en offentlig side, og derfor bør personfølsomme oplysninger ikke deles. Siden viser ikke indlæg, hvis det vurderer at der er for mange følsomme oplysninger, som fx cpr-nr., tlf.nr. og lignende.
  • Den samme besked skrevet flere gange kan opfattes som spam og vil blive modereret. Vi forbeholder os desuden retten til at fjerne al reklame.

Kundepanelet er ikke tænkt som en hotline til vores kundeservice. Support af vores apps ligger hos de enkelte institutioner.

Vi følger med på kundepanelet i normal arbejdstid fra 8-16 mandag til tordag og fredag fra 8-14.30.

God fornøjelse og tak, fordi du vil være med!

Silkeborg Data Kundepanel er baseret på WordPress og udvidet med følgende plugins: Subscribe2 af Matthew Robinson, WP-Polls af Lester ‘GaMerZ’ Chan og Get Recent Comments af Krischan Jodies.